Brothers & sisters in arms !

Hej bummarvänner och oss andra!

Som föredetta säsongare i TIGNES och är på väg ner till helgen har jag en fråga till Säsongare eller nån annan som vet !

Hur är åken uppe i TIGNES / VALD ?
ska vi packa pistlagg eller får man lufta sina gotamas om inte annat så i sorbet ?

En nyfiken fråga hur det ser ut där nere ....

Hoppas på lite information från er brothers & sisters on skis...

Jag hoppas du får lufta dina fetingar på samma sett som jag fick fluffa runt i knädjupt med mina PIMP, det var grymt...

/puma

Vindpackat. plusgrader. bara ett litet snöfall förra helgen(28/1). är du en hejjare på hajk kanske du kan hitta något vettigt åk åtminstone! pisten var på vissa ställen stenig och kalfläckar syntes också i slutet av veckan. Men upp tidigt på morgonen å ta dig några pistrepor så är man nästan vara nog nöjd med veckan! fast jag skulle inte svikt mina gotama utifall att snön skulle komma iaf... om ja hade ett par!
Snön lär itne heller blivit vettigare nu då solen lyst konstant sen förra tisdagen. Kunde åka offpist 3 första dagarna. inte särskilt mycket men enormt kul var de ändå.

Åk dit, rejsa pist, skaffa dig gogglebränna och festa lugnt om kvällarna men glöm inte gotamas utifall att!

mitt tips :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp