Brutit nånting?

Ohmiie

Ny medlem
Brutit nånting?
Som rubriken lyder , Någon som hunnit bryta nånting nu såhär när säsongen påbörjat? :).

Senast ändrad:
Brutit nånting?
jag har fått 2 stycken sprickor;)
En i tån och en i ett litet schletet ben i handen:D HAHA tån gjorde fittigt ont men handen känns knappt, jag fick det för en vecka sen

Brutit nånting?
Yes ! Två frakturer i skallbasen å i en käken samt fraktur i vristen.. förj*vligt men funkar ;)

Brutit nånting?
brutit skenbenet och foten på samma år:D först benet på sportlovet så kunde jag inte åka mer på hela säsongen. sen nu för några veckor sen så va det ett ben i foten som gick sönder när jag hoppa studsmatta..

Brutit nånting?
jag lyckades få en spricka i fingret när jag skulle klija mig inannför pjexan, skämdes ganska mkt sen :P haha

Brutit nånting?
Brutit nånting?
inte denna säsong men jag bröt fingerbenet 3 dagar innan jag skulle tävla puckel-SM förra vintern;P = Sa till doktorn att jag inte kunde gipsa för jag skulle på viktig tävling, körde me massa salva å lite bandage men de gick åt helvete ändåxD

Brutit nånting?
1revben utan att veta det sen veckan efter hoppade jag trampolin då rök 2st till haha! sen har näsbenet rykt av ren otur av en hockeyklubba!

Brutit nånting?
handleden, nyckelbenet och sedan underarmen på två ställen och det splittrades så blev tvungen att sövas.. sen har jag även slitit ut ledbandet i foten.

Brutit nånting?
min ända merit innom frakturfronten var när jag körde kickboard in i en betongvägg. vänsterarmen sa ifrån och jag fick lunka lite sakta hemåt medans jag försökte få åskådarna att tro att jag verkligen hade tänkt igenom mitt stunt och gjort det med flit.

Brutit nånting?
Ryggen, näsan 4 ggr, båtbenet och käken gick av på 3 ställen samtidigt som några tänder ville flytta ifrån min mun. Har dock fler invärtes skador efter saker som laviner etc. Alla har väl varit yngre och förmodligen dummare?

Senast ändrad:
Brutit nånting?
Har lyckats bryta ena ankeln samt spricka på andra. "knölen" ( ankeln ) låg enligt läkaren helt löst men fixerat så jag slapp iaf operation.

Brutit nånting?
jag skatade förra våren och ramla... slutade med 2 sprickor, foten bruten och urled..:P

Brutit nånting?
Ehhhhhhhhhhh typ hjärtat på ett gäng brudar. Räknas de? I övrigt har jag kraftig muskel byggnad å pallar att falla illa :-) Var e brudarna?

take care snart pumpar vi puder.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp