Brutit nånting?

Brutit nånting?
skulle testa bräda igen efter 3 år skidor..e nästan nere vid liftarna i romme när brädan skär i marken av någon konstig anledning, och vips så ligger ja i backen med nyckelbenet i 4 delar utstickande som 2 horn :P.. sont händer bara en gång..

Senast ändrad:
Brutit nånting?
Fick en spricka i kraniet från bakom örat till mitten av bakhuvudet när jag var liten, men ingenting sen dess! :D

Senast ändrad:
Brutit nånting?
Jag antar att du menar denna säsong och yes det har jag lyckats med! bröt femte längdkotan i ryggen, armen så att benpipan visade sig, punkterade lungan och sist men fan inte minst krossade jag ansiktet. fyra operationer senare och elva bitar metall i kroppen (nio i fejset) kan jag inte vara mer taggad på denna säsong :D

BTW fett onödig skada så man e inte stolt på något sätt... det mesta e ganska jobbigt. tänk på det innan skrytet om fetaste skadan kommer...

Brutit nånting?
Oska-ka-kar sa:
Jag antar att du menar denna säsong och yes det har jag lyckats med! bröt femte längdkotan i ryggen, armen så att benpipan visade sig, punkterade lungan och sist men fan inte minst krossade jag ansiktet. fyra operationer senare och elva bitar metall i kroppen (nio i fejset) kan jag inte vara mer taggad på denna säsong :D

BTW fett onödig skada så man e inte stolt på något sätt... det mesta e ganska jobbigt. tänk på det innan skrytet om fetaste skadan kommer...
hur lyckas du???

Brutit nånting?
bröt.....

Benet
Armen
nyckelbenet
ben i handen
fingret

allt det där på mindre än 2 år..

Undrar vad det blir för skador den här säsongen...

Senast ändrad:
Brutit nånting?
Har bara brutit lillfinngret och lilltån och det var inga stora frakturer. Dock inte när jag har åkt skidor.

Brutit nånting?
en arm vid armbågen, sprickor i båda benen och ett antal revben o fingrar och sytt kring 30 stygn...
och allt har varit vid olika tillfällen :S
PS. båda benen så var de sår så man kunde se benet ;P DS.

Brutit nånting?
Svanskotan i vintras. Kunde inte sitta på flera veckor ^^

Har fortfarande problem om jag har suttit för länge... sen när man reser sig så känns det bokstavligt talat som om man skiter ner sig.

Wear svanskot-pads!

Brutit nånting?
När det kom så där mycket snö i vintras, så bröt jag underarmen första dagen på bräda. Armen var typ sne och benet tröck mot huden, 7mm snett så det blev opperation så de kunde bryta tillbaka det i rätt läge. Nu vet jag vad smärta är. 5 veckoer senare är jag mer taggad än någonsin då jag gått över till twintips.

Brutit nånting?
Meeiken sa:
Oska-ka-kar sa:

hur lyckas du???
a de undrar jag oxå ? vafan gör man för att lyckas me de?

Brutit nånting?
jag bröt min fot på 2 ställen när jag crasha me crossen i ett fett hopp :P

sen bröt jag armen när jag pkte pulka in i ett träd när ja gick på dagis:D

Brutit nånting?
Jag bröt armbågs leden på 3 ställen, vilklet slutade med operation.
Har nu 10 skruvar 2 spikar 2 metallskenor och ståltråd runt tricepsen:(
Och 29 stygn.

Men kan om allt går som ska börja åka några veckor innan påsk.

Tillbaka
Topp