Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hur lyckas du???Oska-ka-kar sa:Jag antar att du menar denna säsong och yes det har jag lyckats med! bröt femte längdkotan i ryggen, armen så att benpipan visade sig, punkterade lungan och sist men fan inte minst krossade jag ansiktet. fyra operationer senare och elva bitar metall i kroppen (nio i fejset) kan jag inte vara mer taggad på denna säsong :D
BTW fett onödig skada så man e inte stolt på något sätt... det mesta e ganska jobbigt. tänk på det innan skrytet om fetaste skadan kommer...
va de när du körde tummbrottning med lillbrorsan?TT-JONTHE sa:Jag har brutit tummen :D
a de undrar jag oxå ? vafan gör man för att lyckas me de?Meeiken sa:hur lyckas du???Oska-ka-kar sa:Jag antar att du menar denna säsong och yes det har jag lyckats med! bröt femte längdkotan i ryggen, armen så att benpipan visade sig, punkterade lungan och sist men fan inte minst krossade jag ansiktet. fyra operationer senare och elva bitar metall i kroppen (nio i fejset) kan jag inte vara mer taggad på denna säsong :D
BTW fett onödig skada så man e inte stolt på något sätt... det mesta e ganska jobbigt. tänk på det innan skrytet om fetaste skadan kommer...