Brutit nånting?

Brutit nånting?
Jag har inte brutit något men axeln min hoppade ur led för precis en vecka sen. de var inte skönt kan jag lova !. kan inte åka nu på 3 veckor :*(

Brutit nånting?
har inte brytit nått i hela mitt liv, sånt trams gör man inte om man dricker en liter mjölk om dagen haha. skadade nerverna i ryggen förrförra året så hade inte mkt känsel i ena låret men de e ganska nice nu. förutom att de e lite svårt o känna när mobilen vibrerar i fickan.

Brutit nånting?
3 frakturer i vänster handen,spräckt trummhinna,blåslagen armbåge och en feting lårkaka som har suttit i i 3-4veckor nu.
även pungat 12 metersrailen i Lindvallen men klara mig bra då ja lutade mig och pungade (skinkade) skinkbenet.

Brutit nånting?
nä ja har inte brutigt nå..... å de förvånar mig som fan:P men ja är väl så grymm då:D:Dhaha

Brutit nånting?
Brutit armen 6 gånger varav 3 med "hashplankan"...
2 sprickor i varsitt knä...
1 axel ur led
3 hjärnskakningar.... dvs. många timmar på sjukan efter en dag i baken!! =P

Brutit nånting?
haha skön tråd! jag har brutit: armen 1 gång, haft en sprika i foten 2ggr å bruttit skallen 1 gång!

/v

Brutit nånting?
Jag bröt tummen under nyår.
Jag fick operera den pga att det låg en lös benbit i den och sen hade senan gått av hehe.
blir första gången jag åker skidor till helgen nu efter det då gipset är borta.

Brutit nånting?
Tummen ända, men har skadat en jävla massa så jag har haft on typ flera veckor!:P Skadade just min rygg på studsmattan

Snödjup

Tillbaka
Topp