Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du hade inte tur du!Niklas_Borg sa:Svaret är ett av slitet ledband i knät och en spricka i tummenNiklas_Borg sa:bröt.....
Benet
Armen
nyckelbenet
ben i handen
fingret
allt det där på mindre än 2 år..
Undrar vad det blir för skador den här säsongen...
haha, haru brutit en tå så tror jag nog inte att du sätter fötterna i ett par pjäxor på nån vecka..sevenfalk sa:bruten tå idag:/ men jag shreddar ändå
bara å spänna fast foten ordentligt, det gjorde syrran =)fredrik_p sa:haha, haru brutit en tå så tror jag nog inte att du sätter fötterna i ett par pjäxor på nån vecka..sevenfalk sa:bruten tå idag:/ men jag shreddar ändå
haha sjukt !! jag gjorde exakt samma förra vinter!! fast det var på olika armar. jag fick dock 12 skruvar det gör mej lite coolare... nerrå haharonnquist sa:Bröt båda benen i underarmen och krossade armbågen i samma vurpa för nån vecka sen, 11 skruvar i armen är rätt chill![]()
haha nej vafan, jag vill ju va värst ;( :Dosst sa:haha sjukt !! jag gjorde exakt samma förra vinter!! fast det var på olika armar. jag fick dock 12 skruvar det gör mej lite coolare... nerrå haharonnquist sa:Bröt båda benen i underarmen och krossade armbågen i samma vurpa för nån vecka sen, 11 skruvar i armen är rätt chill![]()
Hur lyckades du?El_Padrino sa:bröt lårbenshalsen på 16 ställen.. -95![]()