Brutit nånting?

Brutit nånting?
Foten, Ett revben och klämde av en bit av fingret en gång, ärt typ 0,5cm kortare än det andra, Juste! baila i en dirt med cykeln så jag fick en liten fraktur i nacken:P

Senast ändrad:
Brutit nånting?
Tryckte ihop ryggraden i en vurpa, revbenen på höger sida (ja, allihop) sitter inte längre fast... Inte så farligt om man undviker vissa aktiviteter som t. ex. andas, hosta, skratta, prata, ligga, sitta, stå osv. Värst är nog ändå att det knappt går att ta sig en cig utan att vrida sig i plågor. Vrida sig kan man heller inte göra förresten...

Brutit nånting?
ronnquist sa:
Bröt båda benen i underarmen och krossade armbågen i samma vurpa för nån vecka sen, 11 skruvar i armen är rätt chill :)
haha sjukt !! jag gjorde exakt samma förra vinter!! fast det var på olika armar. jag fick dock 12 skruvar det gör mej lite coolare... nerrå haha

Brutit nånting?
vadbenet, snett brott. 6 skuvar och platta. 2 operationer. platta in, platta ut. det var sadär. känner dock ingenting av det nu, bra dr.

Brutit nånting?
knyck i handleden , spricka i vänster tummen . bröt högra tummen så ja var tvungen att operera och sätta in en spik , men jag drog bara på en större hanske och körde på ändå ! :D

Brutit nånting?
Haha, jag har åkt sen jag var 4 eller 5 år gammal. Och än har jag inte brytit nåt. ;)
Jag har dock stukat foten och en tumme :P

Brutit nånting?
ett par revben,, men sen har jag spräck båda njurarna(sportlovet 2007) slitet av menisken(sportlovet 2008).

Snödjup

Tillbaka
Topp