Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spanar för fulltMan brukar kunna göra riktiga fynd på typ tradera el vinted om du inte behöver den idag
Låter lovande ska ta en tittEverests bästa skaljacka är riktigt bra för vettiga pengar. 20 000mm och kraftigt tyg med bra fickor och grymt bra hög krage.
Hur tycker du den är i storlek? Är Stellar i den större/längre skalan eller?![]()
Säljes: Stellar Skaljacka
Säljer en svart Stellar skaljacka i storlek XL! Använd men i fint skick! Säljes nytvättad samt ny imwww.freeride.se
Inte min jacka, ville bara ta fram forumets k&s här i tråden. Jag har dock en jacka från Stellar själv, som jag tycker är lite tajtare än Norrøna som jag också har. Jag måste tyvärr alltid ha lite större jacka/tröja pga. långa aparmar när jag samtidigt har ovanligt korta ben så man får alltid dra in magen när byxorna i rätt längd ska på.Hur tycker du den är i storlek? Är Stellar i den större/längre skalan eller?
Åja. My bad.Inte min jacka, ville bara ta fram forumets k&s här i tråden. Jag har dock en jacka från Stellar själv, som jag tycker är lite tajtare än Norrøna som jag också har. Jag måste tyvärr alltid ha lite större jacka/tröja pga. långa aparmar när jag samtidigt har ovanligt korta ben så man får alltid dra in magen när byxorna i rätt längd ska på.
Låter kingHar sedan tidigare en Stellar Shell Jacket men "villhövde" en skaljacka till med lite mer plats för varma kläder under. Slog till på en Revolution Race Cyclone som landade på strax under 1500kr efter att ha fått ligga till sig i varukorgen några dagar(så att rabattkoder trillar in) Väldigt nöjd med den det lilla jag hunnit testa den måste jag säga
Så rutten kan den inte varaHur kass är denna då?
![]()
Skaljacka herr XXL | Kayoba Outdoor | Jula
Skaljacka som klarar stunder i kraftigare regn. Med hög vattenpelare, ventilationsdragkedjor, vattentäta dragkedjor och många fickor blir denna jacka snab...www.jula.se
För 400kr kan man ha den som hundpissarjacka, om den inte skulle fungera i backen.Hur kass är denna då?
![]()
Skaljacka herr XXL | Kayoba Outdoor | Jula
Skaljacka som klarar stunder i kraftigare regn. Med hög vattenpelare, ventilationsdragkedjor, vattentäta dragkedjor och många fickor blir denna jacka snab...www.jula.se
Faktum är att jag köpte två stycken själv för någon månad sedan (2 olika storlekar). Men har inte provat i backen än. Skulle tagit med mig igår, men det blev kallt så jag tog min tjocka jacka istället.För 400kr kan man ha den som hundpissarjacka, om den inte skulle fungera i backen.
Jag själv vill ha snölås vid midjan och i ärmsluten när jag kör offpist, i pisten nöjer jag mig med snölås vid midjan.
Liftkortsficka i ärmen måste jag också ha.
Jag har ett par från Everest, kostade 1500 på rea. Kanske inte riktigt budget men ändå något av dom billigare alternativen med samma vattenpelare osv.Faktum är att jag köpte två stycken själv för någon månad sedan (2 olika storlekar). Men har inte provat i backen än. Skulle tagit med mig igår, men det blev kallt så jag tog min tjocka jacka istället.
Tycker dom verkar helt okej. Osäker på hur den skulle klara blött väder, och den saknar bra ficka för liftkortet tyvärr. Men jag ska definitivt testa i backen i år. Priset passar ju definitivt in på trådrubriken.
Själv letar jag bra (men billiga) skalbyxor då mina tjocka saknar ventilation och kan bli riktigt varma då fodret ej är löstagbart. Kanske beggat.