Burger king

cnallzone

Ny medlem
Burger king
Tja! var inne på burger king i går för att bli lite tjock. När jag kom innnanför dörren til placet så var det en skit soft trailer till en skidfilm, det var något med 69 films. Soft tänkte jag, Jag undrar vad det är för film och varför dem gör reklam på burger king

Burger king
det är ju aldell som gjort dom, skidor å inlines..

han finns här på freeride.. och så har dom en sida.. vet inte vad de heter.. meeen gogglar?
46 films..

cristoffer aldell heter han.. sök efter han på fr?
piz

Senast ändrad:
Burger king
Yeah 46films det är coola grabbar..

Hoppas deras film kommer ut snart.. den blir nog riktigt häftig ska ni nog se!

Burger king
Senaste jag hörde ska filme släppas innan jul, stoffa är i LA nu dock så jag vet inte hur det går med produktionen. men de kommer bli en SICK film iaf :D

Burger king
burger kung har någon sorts kampanj. man kan skicka in sina filmer med tex. skate, skidor etc. om man vinner visas det i deras resturanger.

Burger king
Hey.

Kul att du gillade klippen.

Våra klipp slutar att visas nu i samband med deras nya kampanj som face-plant nyss förklarade om. Vi är inte med i tävlingen utan vi gjorde BK-TV direkt till BK innan de gav över BK-TV ansvaret till ett annat tvproduktions-företag som istället kör en tävling, där folk får skicka in klipp åt dem gratis.

Synd, kan man ju tycka, när man gör allt för att försöka utveckla extremesporten och branschen.

Senast ändrad:
Burger king
du kan inte käka på bk så ofta den filmen har dom fan haft på i 2 år i sträck iaf i örebro.

Men så idag när gick in genom de magiska dörrarna til BK så såg jag att det var en ny film:D nån skatefilm men han inte se så mkt.
46filmen var jäkligt bra försesten.

Tillbaka
Topp