Burton Cartel 08/09 4x4?

Nizzon

Ny medlem
Burton Cartel 08/09 4x4?
Någon som vet om 4x4 basplattan till säsongens Burton Cartel har vaddering precis som orginal-basplattan?

Burton Cartel 08/09 4x4?
den har ju gel under hälen ...och det är ju schysst...
den där lilla vaddering pa plattan bidrar nog inte sa mkt ...gelen gör däremot säkert sitt...

Burton Cartel 08/09 4x4?
deltaboarder sa:
den har ju gel under hälen ...och det är ju schysst...
den där lilla vaddering pa plattan bidrar nog inte sa mkt ...gelen gör däremot säkert sitt...
Lyssna på den här pojken. Plattvadderingen spelar ingen roll knappt ändå..

Burton Cartel 08/09 4x4?
hehe nu när det är betalt kan jag ju tillägga att capstrapen slajdar runt som aldrig förr...i alla fall pa mina forum skor...oftast hamnar den framför taspetsen sa att säga... men det gör inget...funkar finfint iaf...
ha inte capstrappen ovanpa det ser bara dumt ut och förstör ju dessutom en av tankarna med det hela att inte trycka ner foten uppifran...

Burton Cartel 08/09 4x4?
Tycker att nya capstrapen är sämre än de tidigare faktiskt . funkar inte alls på salomon eller dc-boots . sitter dom bara bra till burton-boots ?!

Burton Cartel 08/09 4x4?
Vilken tur att ni var seg med att svara så jag hann köpa dem. :)

Tycker att capstrapen verkar passa bra till mina Forum Team skor iaf, men då har jag ju bara nött lite nosepress och studsat runt i vardagsrummet än så länge. :)

Däremot så kändes avsaknaden av vadderingen på basplattan ganska fort, jämförde med en löst pålagd vaddering på ena bindningen, under foten utan vaddering fick jag lite kramp efter ett tag. Fattar inte varför dom snålar in på en sån grej, eller gör universella basplattor som passar alla brädor, kan ju inte handla om många kronor.
Men det fixar jag, limmar dit egen vaddering.

Senast ändrad:
Burton Cartel 08/09 4x4?
^^ det gjorde vi alla avsiktligt sa du skulle köpa en ok bindning :)

hos mig aker strappen pa bakfoten av framat...men det brukar jag bara märka i liften efter nagra timmar typ..har aldrig märkt det när jag akt..antar att heelstrappen gör hela jobbet utmärkt pa egen hand...

akta parketten lmho

Tillbaka
Topp