Burton Element Skidställ Neongult

• Trådstartare Trådstartare Deeespin
  • Start datum Start datum
när det gäller storlekar så hänvisar jag dig till Burtons hemsida, jag tror att dem har en storlektguide där. Vad jag vet så är hemsidan pålitlig

assåå åååh så jävla dumma frågor du ställer!!, Om du vill ha baggy köper ju antagligen bland L och XL om du är 150 cm lång ?, eller så går du till nån affär som säljer burton och provar och ser hur stora storlekarna är hoss burton ?

byxorna ska vara större än jackan. så om du har xl pants ska du ha l jacka... eller xl i båda

Tänk på att det där är JUNIORKLÄDER och storlekarna oftast är MINDRE än på senior. Vet ej om det stämmer i detta fall men skulle tro d.

just a tip.

ribbe sa:
Tjena , jag ska köpa detta ställ
jacka : http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=KiCRZFCkW3eSEBWgen8Aie-1

byxa : http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=retrky6QD6uTEBWgen8Aie-1

nu finns jackan i medium och byxan i xl jag är 150 lång ungefär kommer de att passa ? jag vill ha mkt baggy , hejdå
Lol, är själv 160 cm lång och köpte byxor och jacka i Small (Cross Patrol Jacket + byxa) och dom byxorna är tillräckligt baggy för mig.. Så långa att om jag inte har pjäxor så kliver jag på dom, jag söcker juh dock inte så baggy kläder och det var det minsta dom hade.

MEN, Nu när det är juinor kommer medium vara grymt litet om du ska ha baggy? Då du behöver MINST L skulle jag säga. Försök skaffa XL så kommer det vara lite baggy.. (kanske).

Dock vet jag inte om "Youth" är junior. Youth är juh mer åt ungdomshållet.

Senast ändrad:
effeh sa:
Tänk på att det där är JUNIORKLÄDER och storlekarna oftast är MINDRE än på senior. Vet ej om det stämmer i detta fall men skulle tro d.

just a tip.
Menar du inte?
Annars skulle det inte vara junior, klart att junior är mindre, mycket mindre.

Senast ändrad:
asså större byxor än jacka ser helt fuckat ut! Antingen samma size rakt igenom eller annars en större jacka!

eller kanske xl jacka och xl byxor, du vill ju inte se ut som ett päron

Tillbaka
Topp