Tomme Ny medlem 2005-01-16 Burton Hi-Fi hjälm #1 Någon som vet var man kan köpa burtons Hi-Fi hjälm, antingen "shaun white" eller "audio" eller bara vanliga "hi-fi". länka svar om så finns. ///T
Någon som vet var man kan köpa burtons Hi-Fi hjälm, antingen "shaun white" eller "audio" eller bara vanliga "hi-fi". länka svar om så finns. ///T
W walkir Ny medlem 2005-01-16 Burton Hi-Fi hjälm #2 www.top12.se Sök efter "Burton Red" på varumärke. Vet inte hur de ligger till prismässigt. Själv är Synth den som jag tycker bäst om av Red-hjälmarna, men det lutar åt en Scott Crystal istället. Behöver spara lite pengar
www.top12.se Sök efter "Burton Red" på varumärke. Vet inte hur de ligger till prismässigt. Själv är Synth den som jag tycker bäst om av Red-hjälmarna, men det lutar åt en Scott Crystal istället. Behöver spara lite pengar
H hugooo Ny medlem 2005-01-16 Burton Hi-Fi hjälm #3 tror inte detta e burton.. men nått liknande iaf http://www.altrec.com/shop/detail/18248/29/
AndersLanden Medlem 2005-01-16 Burton Hi-Fi hjälm #6 Jag tänkte köpa en burton med lurar, men köpte en giro nine mx audio. Men iallafall så kunde jag kundbeställa genom Stadium, de säljer ju andra burtonhjälmar, vet dock ej hur lång leveranstid det skulle blivit...
Jag tänkte köpa en burton med lurar, men köpte en giro nine mx audio. Men iallafall så kunde jag kundbeställa genom Stadium, de säljer ju andra burtonhjälmar, vet dock ej hur lång leveranstid det skulle blivit...
A Analog Medlem 2005-01-27 Burton Hi-Fi hjälm #9 tror inte detta e burton.. men nått liknande iaf länk Min signatur är grymmast! ______________________________________________ Det är en Burton hjälm. Om du läser i beskrivningen står det.
tror inte detta e burton.. men nått liknande iaf länk Min signatur är grymmast! ______________________________________________ Det är en Burton hjälm. Om du läser i beskrivningen står det.
H hugooo Ny medlem 2005-01-27 Burton Hi-Fi hjälm #11 Analog, Haha mm märke det. :P sökte bara upp nån snabblänk