burton moto boots

Mika1234567

Ny medlem
burton moto boots
tja, har ett par burton moto boots och undrar en sak, det är en innerdel och en ytterdel så min fråga är.....kan man byta inner delen mot en aningen större? kollade på dem och såg att det stod "size m" på inner delen så tänkte att det kanske finns större. och om det finns, var?

burton moto boots
varför vill du bara byta storlek på innerdelen?

och nej, det går troligtvis inte. i alla fall inte om du köpt dom på en legitimerad affär.

burton moto boots
KungMartin sa:
varför vill du bara byta storlek på innerdelen?

och nej, det går troligtvis inte. i alla fall inte om du köpt dom på en legitimerad affär.
för att jag behöver större och tänkte att det står att innerdelen är medium så tänkte jag att det kanske finns större.

burton moto boots
men alltså. innerdelen är tillverkad för att passa bootstorleken den kommer i. en större innerdel kommer inte få bootsen att passa bättre, om det är de som är problemet.

om det endast är innerdelen som är för liten kommer den att töjas ut efter användning ändå.

burton moto boots
Rent teoretisk så borde du kunna klämma ner en större liner i ett par mindre boots. Det var alltid snackisen förritiden att klämma in större liner i mindre boots. Och de tuffa killarna switchade i butiken när de provade(vilket gjorde att nån annan stackare fick 43-liner i 45 boots...)

Intressant att det står står en sån generisk storlek som M. Det skulle ju innebära att de köra samma storlek liners i olika storlek boots?

burton moto boots
KungMartin sa:
men alltså. innerdelen är tillverkad för att passa bootstorleken den kommer i. en större innerdel kommer inte få bootsen att passa bättre, om det är de som är problemet.

om det endast är innerdelen som är för liten kommer den att töjas ut efter användning ändå.
ok, det var lite plats för tårna förra vintern så får använda dem lite och se...

Kaskar sa:
Rent teoretisk så borde du kunna klämma ner en större liner i ett par mindre boots. Det var alltid snackisen förritiden att klämma in större liner i mindre boots. Och de tuffa killarna switchade i butiken när de provade(vilket gjorde att nån annan stackare fick 43-liner i 45 boots...)

Intressant att det står står en sån generisk storlek som M. Det skulle ju innebära att de köra samma storlek liners i olika storlek boots?
mhm.....därför jag undrar.

burton moto boots
prøv og gå en tur med dine moto`s, jeg har selv slike og mine blei store etter en litt lang gå tur etter en feil nedfart som endte 20 min unna pisten:p

Tillbaka
Topp