Burton sherlock med Burton cartel est
Nu är det dags för mig att köpa min första bräda. Jag har åkt i ungefär 4 år på en begagnad skitbräda som jag fick när jag bara hade åkt en gång. Den har fungerat bra men nu har jag kommit underfund med att den är alldeles för hård och kort för mig. Jag har kollat runt lite och funnit att Burton custom verkar vara ett bra val till mig.
Lite info om mig:
180 cm
67 kg
ca 42 i skostorlek
Jag åkeri pisten, parken och offpist när tillfälle ges. Rätt allround helt enkelt. Är den här brädan ett bra val och vilken längd borde jag i så fall ha? Om inte, kan ni tipsa mig om någon annan bräda? Uppskattar även tips på bra bindningar och butiker, fysiska eller över internet.
När jag ändå startar en tråd kan jag passa på att fråga en sista fråga. Vad jag måste göra med den nyinköpta snowboarden innan jag kan ta ut den i backen?
Otroligt Tacksam för all hjälp jag kan få!
edit.
Har nästan bestämt mig för att köpa Burton Sherlock med ett par Burton cartel est bindningar.
Bra val?
Lite info om mig:
180 cm
67 kg
ca 42 i skostorlek
Jag åkeri pisten, parken och offpist när tillfälle ges. Rätt allround helt enkelt. Är den här brädan ett bra val och vilken längd borde jag i så fall ha? Om inte, kan ni tipsa mig om någon annan bräda? Uppskattar även tips på bra bindningar och butiker, fysiska eller över internet.
När jag ändå startar en tråd kan jag passa på att fråga en sista fråga. Vad jag måste göra med den nyinköpta snowboarden innan jag kan ta ut den i backen?
Otroligt Tacksam för all hjälp jag kan få!
edit.
Har nästan bestämt mig för att köpa Burton Sherlock med ett par Burton cartel est bindningar.
Bra val?
Senast ändrad: