burton vs forum

burton vs forum
Jag har flera gånger gnällt på att min frontier har pajat. Här om dagen när jag var inne i en butik där säljarna sa att forum gör jättebra brädor för dom går inte sönder.

Alla vet att det inte går att knäcka en gummisnodd.
Det är svårt att göra en styv bräda som inte går sönder och jag accepterar att burtons brädor går sönder eftersom dom har så bra brädor och bra reklamationer.
Forums brädor suger och det är bara attityd och smart reklam som gjort dem stora.

burton vs forum
"jag accepterar att burtons brädor går sönder eftersom de har så bra brädor"

Intressant uttalande, ganska motsägelsefullt om du frågar mig. Brädor som är bra går inte sönder. Inte i någon större utsträckning i alla fall.

burton vs forum
Jag kan också acceptera att min bräda går sönder.. om jag krockar med en sten, träd eller nåt annat hårt... jag skulle däremot inte acceptera att min bräda går sönder av normal men "hård" åkning... oavsett märke... Vi kan alla ha olika uppfattningar om olika märken... men att säga att ett märke suger pga bra attityd och smart marknadsföring tycker i alla fall jag är lite att överdriva... jag kan tyvärr inte säga nåt om forums brädor eftersom jag aldrig själv åkt på nån, jag kan däremot säga att jag hört ryktesvägar att deras slide system inte var någon höjdare... men faktum återstår... burton, forum och många fler tillverkare säljer många brädor... att dom säljer många pga att deras märken är väl etablerade håller jag med om... men nåt rätt måste dom göra även med kvaliten eftersom folk fortsätter att köpa dem. Mao man kan tro att ett visst märke säljer många brädor pga av det du skriver, men att påstå det utan fakta är en helt annan sak.

burton vs forum
personligen har jag ju haft mer problem än nytta med min forum! har inte funkat alls. Forum gör verkligen brädor som går sönder, så försäljaren ljög!
Håller verkligen med om att forum byggt sitt varumärke på tuff attityd!

burton vs forum
burton gör ju ingen vidare kvalite dom heller. deras marknds föring går ut på att sälja halv taskiga grejer för mycket pengar. för folk köper det ändå för dom tror vi är bäst bara för vi har hållt på längst

Tillbaka
Topp