bussresa Val T

sdisk001

Ny medlem
bussresa Val T
tja, jag och några polare har tänk åka till val T i januari, dock tvekar några av oss för vi tror att bussresan kommer bli skitjobbig. undrar bara ifall det är någon som kan ge oss lite feedback på hur bussresorna har varit dit? vi åker med rollinsnow för den delen. tack på förhand :)

bussresa Val T
Åkt buss till VT förut med rollinsnow. Det är inte speciellt farligt, visst, den hel del är ganska taggade på vägen ner dit och ska tvunget spela musik när dem spelar upp film. Ni stannar på lite ställen här och där, har för mig att det tog cirka 22h att stå i Val Thorens!

bussresa Val T
Vilket datum är ni där? Vi är nämligen tre grabbar som åker med skolan, pallar dock inte sitta på bussen i 22-24h med folk som spyr och hög ljudnivå...

Vi kollar på flygresor samt mini-buss från geneve, 1400 kr! Vi behöver dock 5 fler för att få ner priset!

bussresa Val T
åkte dit förra året med rollin snow och kan inte påstå att det var jobbigt pga folk som var jobbiga. snarare tvärt om, man lärde känna en del! det jobbigaste var väl tiden! hemresan va helt lugnt, sov kanske en 15 timmar och alla var rätt trötta då :)

bussresa Val T
Har åkt buss till och från VT två gånger och det är verkligen inte så farligt. Tog 24 h sist jag åkte, så det är klart man är lite seg när man kommer fram men man hinner träffa annat folk som ska dit och tagga till. Men eftersom bussresan ingår i RollinSnows paketresor tycker jag det är onödiga pengar att lägga på flyg och transfer (oavsett om flygresan bara tar 2 timmar så är det ändå ett heldagsprojekt att ta sig från dörr-till-dörr).

Tillbaka
Topp