Butiker i JKPG,LKPG

otzi

Medlem
Butiker i JKPG,LKPG
Tja.. Någon som vet några affärer i Jönköping eller Linköping som säljer snowboard Klädder??
/Dennis

Butiker i JKPG,LKPG
SOS i linköping.. Annars har du Hollywood i norrköping dom har sjukt snygga ställ från volcom, Nitro,ripcurl billabong :)

Butiker i JKPG,LKPG
OneOfThePublicEnemys sa:
SOS i linköping.. Annars har du Hollywood i norrköping dom har sjukt snygga ställ från volcom, Nitro,ripcurl billabong :)
Ok tack. har du några mer ställen i norrköping? får nog bli en lite resa upp på onsdag o se om man kan hitta nått.

Butiker i JKPG,LKPG
boardstore har ingen butik i jönköping, Jive har heller inga snowboard kläder. men man kan hitta snowboardkläder på Rak, Stadium och Intersport

Senast ändrad:
Butiker i JKPG,LKPG
Ne det blir en trip till Linköping/Norrköping på onsdag, T12 och SOS någon som kan förklara var de ligger...

Butiker i JKPG,LKPG
Undra om den nya affären på Torpa har några snökläder? Det ska ju ha öppnat en bakom willys nånstans tror jag som skulle sälja amerikanska kläder och klockor och sånt skit. Dom kanske har nått unikt snöplagg.. Värt att kolla!

Butiker i JKPG,LKPG
Hmm... Vad är det för butik på Torpa egentligen? Jag är ju ledig imorgon, så jag får väl rulla bort dit och kolla läget. :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp