Butters är inte det höjdpunkten med livet?

eHogstrom

Aktiv medlem
Yo! Nu äre såhär att jag har en fetisch, jag älskar butters.
Tyvärr ser man sällan några riktigt riktigt fina smörningar lr så utan det är bara stora hopp och dubvolter. Butters är inte det typ det coolaste och mysigaste man kan göra?

tex Hornbeck är ju riktigt grym på dessa jibbs. Nospress 3an to bonk å 1a ur gjorde så jag tappade hakan.

Finns det fler personer som mig som bara älskar butters? Jag tycker då helt klart en fet stompad butter kan vara en av höjdpunkterna i mitt liv. Nå vad tycker ni om dessa åka på nosarna och åka på tailarna och hoppa runt och göra konstiga spår i pisten?

Jag tycker iaf dom är sick!

du har en soulmate!

han heter maximilliam smith och är 16 år, går på malungs skidgmnasie och är en jättesnäll liten pojke!

sådär, hoppas ni får ett trevligt liv tillsammans!

butters är så jääävla roligt, jag har åkt nu 3 dagar i rad å bara övat butters 3or och 5 or åt olika håll!

hornbeck gör dom sjukaste smörningarna!

och butters är roligare än stora hopp! mycket roligare ;)

butters är trevligt, kul att göra och ser snyggt ut. dock kan det bli rejält fult om man inte är bra på det.

att det är meningen med livet är väl lite kryddat. :P

butters e smörigt mysiga, men bara om dem görs på rätt sätt... Om tex man glider en 180 på marken o sen hoppar upp o gör 180 e d inte snyggt, men om man värkligen trycker hårt fram lr bak o glider så e d riktigt cliiint!

Hornbeck är dålig på butters... riktigt kass.. ful stil har han också.. mm!..
så sjuk snubbe! :D
blir nästan lite arg på honom haha

men som du säger butters är riktigt coolt och fett kul! själv är jag kass på det men har börjat försöka lite! mer smör tack!

Senast ändrad:
Sandgren2 sa:
oj, en till gangster, yeah
peace, fred och mackor med smör på, cowboys
Om du tänker på Hornbeck har han funnits länge.
Givande inlägg btw.

Charlesandreas: Jag måste hålla med dig, om man inte överdriver dom så kan det se snuskigt fult ut

Jävlar vad skön edit. Tack!

OT så önskar jag också att jag var lika bra på butters, sådant är fint som smör (HA HA). Blir till att nöta lite. =)

Tycker höjdpunkten är gapern som dör på railen...

Ont tycker jag Pollard kör riktigt coola butters ute i pudret, men Hornbeck är inte dum han heller ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp