Front5
Ny medlem
isf kommer jag inte.batman sa:Det är klart det är jag och jeppenator som roddat det hele. sak bli kulFront5 sa:haha ska jeppenator dit?
Han vet ju fan inte vad ett enda trick heter
isf kommer jag inte.batman sa:Det är klart det är jag och jeppenator som roddat det hele. sak bli kulFront5 sa:haha ska jeppenator dit?
idiotiskt om du kommer för att lyssna på cad kommentatorn har att säga eller? Det är väl meningen att vara där för att ha skoj och bara chilla. jag ska ialf dit hur lätt som helstFront5 sa:isf kommer jag inte.batman sa:Det är klart det är jag och jeppenator som roddat det hele. sak bli kulFront5 sa:haha ska jeppenator dit?
Kan inte du dra ihop en fet tricklista så alla vi andra lär oss för det är ju bara du som kan.Front5 sa:isf kommer jag inte.batman sa:Det är klart det är jag och jeppenator som roddat det hele. sak bli kulFront5 sa:haha ska jeppenator dit?
haha antar att du syftar på snowboard nu?Front5 sa:isf kommer jag inte.batman sa:Det är klart det är jag och jeppenator som roddat det hele. sak bli kulFront5 sa:haha ska jeppenator dit?
Naajs, men de sög ju att det var stängt tills på söndabatman sa:Hoppet börjar bli klart.. Ett större med platå på ca 15 m och ett lite mindre bredvid. Svenski provade ikväll och var nöjd me d landning och allt. Bådar gott. imorgon kommer vi att shapa å fixa så det blir så bra som möjligt. Hoppet är stängt för åkning till påskdagen klockan 10.oo
Bat
För att hålla så bra shape som möjligt,Jibelish sa:Naajs, men de sög ju att det var stängt tills på söndabatman sa:Hoppet börjar bli klart.. Ett större med platå på ca 15 m och ett lite mindre bredvid. Svenski provade ikväll och var nöjd me d landning och allt. Bådar gott. imorgon kommer vi att shapa å fixa så det blir så bra som möjligt. Hoppet är stängt för åkning till påskdagen klockan 10.oo
Bat
Hoppet ser riktigt dope ut! kommer bli en grym tävling!Pizzaaugust sa:http://augustahlnas.bilddagboken.se/p/show.html?id=354200489&directlink=1
Och bakåt, nya bilder, kommer bli bääeest med shape rån mig
Butman crew