Bydalen BigAir, Påskdagen!

AntonOlsson

Ny medlem

batman

Ny medlem
Hoppet börjar bli klart.. Ett större med platå på ca 15 m och ett lite mindre bredvid. Svenski provade ikväll och var nöjd me d landning och allt. Bådar gott. imorgon kommer vi att shapa å fixa så det blir så bra som möjligt. Hoppet är stängt för åkning till påskdagen klockan 10.oo

Bat

BusigaBosse

Ny medlem
batman sa:
Hoppet börjar bli klart.. Ett större med platå på ca 15 m och ett lite mindre bredvid. Svenski provade ikväll och var nöjd me d landning och allt. Bådar gott. imorgon kommer vi att shapa å fixa så det blir så bra som möjligt. Hoppet är stängt för åkning till påskdagen klockan 10.oo

Bat
Naajs, men de sög ju att det var stängt tills på sönda

P

Pizzaaugust

Guest
Jibelish sa:
batman sa:

Bat
Naajs, men de sög ju att det var stängt tills på sönda
För att hålla så bra shape som möjligt,

kommer snart en dålig bild på det på min bilddagbok, kan länka, Har ingen överföringskabel här så får mmsa in bilden därför är den på bilddagboken, Är man inloggad kan man se den, Augustahlnas @ Bdb.

Kan ha kommit upp.

batman

Ny medlem
Tack alla åkare, publik, sponsorer fototgrafer, filmare, medhjälpare. Hallens sk , Jeppenator, megneér, Leif, Curt, Fia, Ralle, Linn, August (som hölligång komradiosen)
amelia plus alla andra

Bat eller som august hade sagt But......

P

Pizzaaugust

Guest
Jag anser det riktigt lyckat för att vara första gången, Syftet var ju att ha ku och de hade dom flesta, Några klagade på att hoppet var för litet men då var det ju dom som bromsade för mycket och plattade så dom får skylla sig själv.

Jag hade problem med hur mkt jag skulle bromsa så jag satt mig vid sidan istället och kollade och det var faktiskt sjukt bra åkning,

Så grattis butman till ett bra genomfört första event.

Sen finns de alltid folk som klagar men dom som vann lyckades ju jävligt bra

mattiasb

Ny medlem
Håller med pizza, alla tyckte de va jäkligt sketchy ibörjan med fart men dom flesta vänjde sig nog...

Kommer det film?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp