Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ha, vart är "Gillar-knappen" när den så väl behövs!ZackariasL sa:Skidor med inbyggt jetmotor som väger minde än 267 gram.
Bra Skit! Tror dock inte att jag har tillgång till en Jetmotor :/ZackariasL sa:Skidor med inbyggt jetmotor som väger minde än 267 gram.
Skulle vara rätt coolt i och för sig men åker inte longboardOVesterlund sa:Bygg en longboard!
Sån får det blijeeespeer sa:en i klassen som byggde en sån E3BIesfu6zw]här,[/MEDIA] funkar väldigt bra faktist!![]()
Bra Idé men har inte användning för den eftersom jag och polarna investerat i en Bunshee Bungee... Bygger en vid behov isfSnow_flake sa:Bygg en startramp då
Ser feedt ut, men vilken storlek är det på skruvarna man fäster kameran på? Har fått för mig att 6,35 millimeter är rätt men är jag helt ute och cyklar?OVesterlund sa:Annars kan du ju bygga en 4ILlNjfqc3E]dolly/slider[/MEDIA] eller en da4dTGk-G6g]steadicam![/MEDIA] Jag ska själv testa bygga både en slider och en steadicam, fast inte på slöjden i skolan!![]()
Nu minns jag faktist inte alls hur det var, men det går säkert hitta ganska enkelt!Manfreed sa:Ser feedt ut, men vilken storlek är det på skruvarna man fäster kameran på? Har fått för mig att 6,35 millimeter är rätt men är jag helt ute och cyklar?OVesterlund sa:Annars kan du ju bygga en 4ILlNjfqc3E]dolly/slider[/MEDIA] eller en da4dTGk-G6g]steadicam![/MEDIA] Jag ska själv testa bygga både en slider och en steadicam, fast inte på slöjden i skolan!![]()