K Knisbe Ny medlem 2005-03-29 Byta namn ? #1 jag undrar om man kan byta namn här på freeride.nu ? lr måste man göra en helt ny ? det är ganska onördigt iså fall om man måste göra en ny :S
jag undrar om man kan byta namn här på freeride.nu ? lr måste man göra en helt ny ? det är ganska onördigt iså fall om man måste göra en ny :S
GustavFrandfors Ny medlem 2005-03-29 Byta namn ? #2 Nej, kan ju kanske börja kolla inställningarna... MIN SIDA -> Ändra min profil -> sedan ändrar du bara namn.. /Åk Lungt
Nej, kan ju kanske börja kolla inställningarna... MIN SIDA -> Ändra min profil -> sedan ändrar du bara namn.. /Åk Lungt
Vigebo Ny medlem 2005-03-29 Byta namn ? #3 Frandfors han menar inte riktiga namnet han username menar han. Ta ett snack med johan här på freeride kaske han kan ordna det !
Frandfors han menar inte riktiga namnet han username menar han. Ta ett snack med johan här på freeride kaske han kan ordna det !
D Deleted member 39569 Guest 2005-03-30 Byta namn ? #5 han menar om han till exempel kan byta nbamn från Mathias_salomon till t ex salomonmatte och det går att ändra
han menar om han till exempel kan byta nbamn från Mathias_salomon till t ex salomonmatte och det går att ändra