bytes annonser i säljes/köpes sidorna ?

LANDING

Ny medlem
shaba,
tänkte lite idag, jag tycker att det vore bra med en bytes kategori i säljes/köpes sidorna.
vad tkr ni?
skulle ju vara himla smart..

byter mina 7 år gamla pjäxor mot 4 mössor.....

nej, men ifall säljaren nu skulle vilja byta sin pjäxor mot mössor så kan han väl skriva det i annonsen. behövs väl inte en speciel kategori för det.

wow, vi har ett par clowner i forumet.. man kan ju byta skidor mot skidor,snowboard mot snowboard, goggles mot goggles medmera.
vafan skulle man byta pjäxor mot mössor för?
gå o lägg er snälla..

Senast ändrad:
Tänkte precis skriva en ny tråd när jag hittade denna, så jag väcker lite liv i den nu! Hoppas det är fler som har åsikter nu, än vad det var då..

Men precis som trådskaparen skriver, vore det inte en bra idé att ha en "byteskategori" med på köp och säljsidan? Har tänkt på det flera gånger.. Då slipper man själv skriva "bytes" i rubriken i och med att den redan finns under den kateogrin. Om man vill byta något nu får man ju gå under någon av rubrikerna "säljes" eller "köpes". Skulle blir mycket smidigare om man lade in en "bytes" också enligt mig!
Vad tycker ni? Bra / anus?

Senast ändrad:
Definitivt bra! Lättare att leta igenom de andra kategorierna också då, så man slipper se alla bytesannonser om Oakley Crowbar grejer. Do it Freeride!

Nu har jag lagt till bytes som en egen kategori. Fungerar det bra kommer kategorin att ligga kvar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp