C-rail

• Trådstartare Trådstartare P_G
  • Start datum Start datum
C-rail
Ofta när du railar är det bra med mycket fart. Det kan kännas äckligt att göra det med det går lättare då. När det beträffar c-rails det som är speciellt med dom är att man måste luta sig rätt mycket bakåt så att man inte flyger ut i svängen. Men inte för mycket så man ramlar ner på den sidan. Så det är en noga avvägning. Jag brukar åka in mot railen och hoppa så jag landar där svängen börjar så man inte behöver justera hur man lutar sig så mycket. Ett råd bara:tveka inte det är då man gör illa sig.

C-rail
luta dig bakåt/framåt ganska mycket, stå stadigt,
de första gångerna vet man inte hur mycket man ska luta sig men det märker man. Sen är det bara att dra en 990 mutegrab av. Öva på

C-rail
Mmm. Håller med föregående talare. Men jag vill också tipsa om att stå brett!!!
Altså:
Ta fart.
Landa brett, helst också ganska mkt innåtlutande.
Våga!
Öva!

Lycka till!

C-rail
Vafan kör och se hur det går annars e det en massa röster i huvet om att fokusera, luta hit och dit + en massa andra grejer, men lite basic behöver man ju, men sen e det bara å köra =)

C-rail
det e bara att köra som på ett vanligt rail...kör med mycket fart ..... och akta svängen bara så du inte flyger av... det är inte speciellt svårt....

C-rail
jag är skit less att man moste fara 10000000 mil för att koma till en riktig park med riktiga rail å inga 1 metrs som man inte hiner landa på!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp