Ca 17 dagar till St Anton----

Boceta

Ny medlem
Japp nu e allt klart, den gammla rödspreckliga Jettan e besiktad. Samt att vi va på ÖB idag och köpte en jävla massa onödiga sakar att ha med sig ner... vinterdecken är även på och allt ser lovande ut... nu återstår det bara att sätta på de sista 50 klibborna på bilen sen bär det av ner på årets fetaste Roadtrip...

Fan vad jag länmgtar... stay black..

Gött mos!

När ni väl har hittat dit kan ni hålla utkik efter en lätt vilsen västervikare.... han söker närhet o kärlek eller iallfall någon att dela en flaska jäger med.

syns där mannen drar ju i helgen! jag o min kumpan har precis köpt en chrysler voyager så håll utkik efter den så ses vi...eller skickar jag mitt nummer när jag kommer fram så slår du mig en pling! stay black!

Hehe ingen fara vi har köpt dubbfria däck..
ffan det verkar som att det e sjukt många som ska ner i år kommer bli fettball

Peace out

Denna säsongen kommer bli helgrym! Vi från freeride får hålla ihop i St Anton och hitta på saker. Dela en flaska jäger exempelvis, eller skaffa varandra jobb.
Hoppas vi ses där nere. 7 dagar tills jag åker nu. WOOOOO!!!

inge jäger här inte...men gärna en fernet eller en med havd julmust kan vi dela på...åker i morgon natt här uppifrån norrland ser det ut som...

Boceta>>>Blir grymt o fukka upp varandra på billig öl o lite cepe musik som på hultan senast!

Japp det kommer bli sjukt gött, fan det e 14 dar kvar tills jag åker FAN! vill åka nu!
Men man vänter på nått gott i alla fall ska jobba exakt i en vecka till sen blir det bara softning och loading innan roadtrippen... fan va nice... är det nån som har varit där förut som kan bra offpist rundor mm? hade varit gött...

Cave: hehe kommer bli fett nice har en sjukt bra CP mapp och en ball mapp med Eurodisco detta kommer toppa Hultan haha... vi får köpa varsin camping stol och en bandare och sitta ute och festa nån kväll med sovsäckar och Fernet haha fan va gött....

Peace Out alla ses där nere. kasper heter jag om ni undrar ha det görrit

Underbart! hehe fan va skönt jobba måndag, tisdag sen e det bara att ladda inför 5 månader av njutning

Det här låter ju skojj! Håll utkik efter den röda polon med den stora vita takboxen! vi kommer vid nyår!!=D

Tillbaka
Topp