Cambike?

Cambike?
Jo jag har en sådan, har dock en lite sämre version(det är en demo version) men den är smidigt och enkel att ta med, men på min så är det sunkig automatiskt vitbalans. dålik bild skärpa men som sagt är det en demo version tror main versionen är grym iaf! Helt klart värd att köpa!

/mvh Marcus
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp