Canazei

  • Trådstartare Trådstartare Gintse
  • Start datum Start datum
G

Gintse

Guest
Canazei
HEJ!

Jag undrar om det är snösäkert i canazei under v.8? läser att det är 80% sol/år där men de skiter jag i, jag vill ha mycket snö!
Ingen som ska ditt under v.8?
 
Canazei
Ska till Corvara som nästan precis brevid.
Åker i Canazei varge år och där brukar vara lagom med snö. Inte jättemycket men heller inte lite.

Snowman_Nizzw
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp