G
Gintse
Guest
Canazei
HEJ!
Jag undrar om det är snösäkert i canazei under v.8? läser att det är 80% sol/år där men de skiter jag i, jag vill ha mycket snö!
Ingen som ska ditt under v.8?
Jag undrar om det är snösäkert i canazei under v.8? läser att det är 80% sol/år där men de skiter jag i, jag vill ha mycket snö!
Ingen som ska ditt under v.8?