Candide pow från coreupt.com

Frozenfart

Ny medlem
Ja, som trådnamnet visar, tänkte införskaffa mig i ett par nya "åka lite var som" lagg, undrar om candide pows från coreupt är de som gäller? älskar grafiken på dem och de är ju i princip samma skida som Rossignol s3an. iaf måtten snarlika bortsett från midjan.
Lite mer puder vill jag åka så tycker att Pow skidan låter jävligt lockande!
Tack på förhand
/Frozen

Senast ändrad:
För killar som du som enligt din beskrivning gillar pasta, film, långa promenader och väger över 100 kg så tror jag den blir lite för mjuk när du ska åka aggressivt överallt.

Men med tanke på att du nämner att du också har en faiblesse för rostade mackor och puder så kan det nog ändå vara precis rätt skida för dig. Kanske blir det också helt fel skida för det just du vill ha den till.

JL76 sa:
För killar som du som enligt din beskrivning gillar pasta, film, långa promenader och väger över 100 kg så tror jag den blir lite för mjuk när du ska åka aggressivt överallt.
haha väger 80 men ja pasta film och långa promenader är fan inte helt fel! tänkte mig mer en skida som funkar att åka mestadels offpiståkning men också åka pist när dem jag åker med inte orkar pudret längre.

AKvS sa:
Men med tanke på att du nämner att du också har en faiblesse för rostade mackor och puder så kan det nog ändå vara precis rätt skida för dig. Kanske blir det också helt fel skida för det just du vill ha den till.
Rostade mackor i all ära min käre Watson, hur menar du att de kan vara fel skida till just det jag ska ha de till? lite dåligt specificerat men läs ovanstående och svara igen om du kan!

Victor_BB sa:
Känner också att du gärna slänger i dig lite varm choklad när du får chansen till det dessutom.
Nja... varm choklad är inte så himla awesome tycker jag.. föredrar kaffe faktiskt.

Skulle uppskatta ett svar som inte saknar någon som helst intelligens (victor_BB) utan ett svar som man faktiskt kan grunda ett köp på vilket, i alla fall för mig, kommer kosta mycket pengar med min ekonomi.
Tack på förhand
/frozen

Senast ändrad:
Enligt min tidigare nämnda teori bör man välja skidor efter stjärnornas postition i föhållande till solens avstånd till jupiter. Det har alltså inget med skidan, åkstil eller kunskap att göra. Så ta du och köp dig en stjärnkikare och ett anteckningsblock istället. Du kommer få mycket vettigare svar från stjärnhimlen än vad du nånsin kommer få från många här på detta forum.

MedlemJapaner sa:
Enligt min tidigare nämnda teori bör man välja skidor efter stjärnornas postition i föhållande till solens avstånd till jupiter. Det har alltså inget med skidan, åkstil eller kunskap att göra. Så ta du och köp dig en stjärnkikare och ett anteckningsblock istället. Du kommer få mycket vettigare svar från stjärnhimlen än vad du nånsin kommer få från många här på detta forum.
Okej, låter som en väldigt bra idé!
Min fråga var från början riktad till folk som vet mer än mig, tänkte lite på hur folk _tror_ att skidan funkar i olika förhållanden. Jag är ingen allvetare bara en stackars sate som behöver hjälp.
Tack på förhand
/frozen

Tillbaka
Topp