Capix wakecap-vart kan man beställa ifrån ?

kimaeh

Ny medlem
Finns den i sverige någonstans ? (länka gärna)
annars hitta billigaste och närmaste stället.

Tacksam för svar :)

Svar: JA har provat allt det där, tänkte om någon visst någon bra internet butik eller någon återförsäljare i sverige.

Jo men jag har hittat ställen i USA men frakten går på 90 $ fan 900 kr och sedan typ 200-300 kr för hjälmen det blir en jävla massa pengar.
Men om du vet något ställe där det är billigare frakt så länka gärna.

Men va fan ska jag komma hem till dig och torka dig i asset också eller? Leta lite så hittar du. btw, 90 dollar är inte 900 kr

Ja tack det skulle vara schysst.
Men jag sa inte åt dig David att leta jag sa om någon vet en sida där det går att beställa en capix hjälm billigt kan ni ju dela med er med den, fattar du nu vad jag menar ?
Men visst kan du åka upp till mig ich torka mig i arslet om du nu vill det.
nä jag menade 900 kr för hjälmen med frakt, och sen får man typ höra folk som fått den för 500 kr inkulsive frakt. Och du jag har letat konstant i 3 dagar nu och hittar inte ett enda bra ställe där frakten går under 90$

Men tack ändå alla som vill torka mig i arslet.

Någon som har en capix och vet något om storlekarna? Hade tänkt att beställa en från dedär tyska stället.. Men lite träligt om man får en för liten/stor

Du fick inte med några mått till hjälmen? Beställde du den från dedär tyska stället eller?

är d någon skillnad på Capix Wake Cap Pointless Posse och capix skatecap?? bara grafiken eller?

Formen ska vara likadan men jag tror att man inte får med några öronlappar till skatecapen.

jepp så var d tydligen enligt en capix återförsäljare...en annan skillnad e att skummet på insidan inte suger åt sig vatten i wake cap

Maila capix och skriv t. ex: my circumference of my head is "?" cm so what size should be best for me?

Storlekarna är
S/M Vet ej
L/XL = 56-60 cm

Man får med två olika kuddar som man kan sätta på insidan en Large och en X-Large och till S/M så får du en Small och en Medium.

Hmm.. Nu har jag skickat två mail till lori.b@aparatusinc.com som tycks vara Capix mail! Men jag får bara failure hela tiden.. Vet du någon annan mail till Capix freeski?

det finns en massa att skriva till:
www.thehouse.com
www.flysurf.com
www.boardstop.com
Mfl-

värmer öronlapparna som på en "snowboard" hjälm eller kör ni som har en me mössa under om d e snorkallt?

jag har litet huvud, men jag tror väl inte att hjälmen kommer värma om man har den utan mössa under, ändå en wakeboard hjälm lixom. Tror ni man kan ha mössa under om man köper S/M då? ingår frakt på www.riders4life.com? // Oggs

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp