Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra analys av nackdelar. Håller med om att man kan få lite mer toedrag vid djupa tåskär. Inget som bekymrar dagens jib-generation som mest sladdar runt mellan rails och hopp i parken:DCarbonflex sa:Nackdelen är att strapen tar emot snön om du skär djupa svängar i lite mjukare snö eller pucklar.
Det andra att momentet från häl till tå blir längre, vilket lägger större vikt på en riktigt bra sko som håller ner mellanfoten.
De flesta märker inget av detta och då är prioriteringen bra hälgrepp eller snyggare viktigare.
Måste nog klämma in med att en bra sak med capstrap är att du inte "pressar" ner foten på samma sätt fysiskt ovanifrån för att sitta fast i bindningen.Doughboy sa:En av de största fördelarna är att foten trycks bak mot bakkappan av tåspännet och man måste inte spänna åt vristspännet så hårt bara för att foten ska sitta kvar.
Om man har en bindning med en capstrap som verkligen fungerar så kan jag inte se någon nackdel.
Vi har alla olika problem. Mitt problem vara att plast strapen på bakfoten böjdes bakåt och gjorde det svårt att komma ur bindningen efter åken. Samt de nackdelar jag beskrivit ovan.1-ICONAGENCY sa:Ang toedrag så är det nemas problemas, iaf på Technine och Flux![]()