Chamme!!

MORISSON

Medlem
Chamme!!
Är helt klart överlägset alla orter i Alperna! så nu slipper ni hålla på fråga och tjata om andra orter!
Har provat dom mesta som är kända!
Red Mountain kan vara med på toppen oxå.
En som vet.

Chamme!!
Jo, förståss...men jag vill åka skidor nu.. var börjar säsongen tidigt så att man kan få stilla sitt begär en aningen...eller vänta nu...egga det mer inför vintern?

Chamme!!
Jaja, alltid detta EVIGA tjat om Cham. Visst, bergen är höga, stan är stor. Men sen då? Är det inte så att man ständigt får SLÅSS om snön, visst kan det vara surt väder långa perioder, boendet ÄR väl en trång sektion etc. etc. Kom med lite argument för Cham är du snäll!

Chamme!!
Hmmm... Chammokryss kanske är ok om man gillar att åka Offpist i kö... Fast det klart har man riktigt tur kanske man får åka ospårat i en halvtimme...WOW ! Inte illa.. /D

Chamme!!
Håller helt klart med Buda, man får absolut inte glömma sin katana och 357.Magnum om man ska komma upp i liften en morgon då nysnön gnistrar i solskenet på berget. Jag vill hitta en skidort där man kan vakna i lugn och ro, käka en fin frulle njuta lite av att man snart ska knalla ut i solen och den knädjupa snön som falligt under natten. Närma sig liften för att mötas av en sällskaps sjuk liftvakt som mer än görna vill prata en 10-15 min innan han släpper upp oss/första gäster på berget….. vart finns detta paradis… om någon vet var det finns, säg det inte till någon… då är du inte ensam i dit paradis länge till

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp