Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan ju utgå ifrån att om du betalar 15-20k för en månads hyra har du blivit ordentligt blåst ;-)seaspray sa:Om man utgår ifrån att man per person betalar runt 15-20k för en månad för att bo och dela med ett par andra
Jaha :D Jag har som sagt ingen aning, det är vad jag har läst och vad folk uppskattat summor till.Blide sa:Vi kan ju utgå ifrån att om du betalar 15-20k för en månads hyra har du blivit ordentligt blåst ;-)seaspray sa:Om man utgår ifrån att man per person betalar runt 15-20k för en månad för att bo och dela med ett par andra
Är vad en månadshyra för en hel lägenhet brukar ligga på i populära orter.
15-20 kostar ju ett säsongs boende =)seaspray sa:Jaha :D Jag har som sagt ingen aning, det är vad jag har läst och vad folk uppskattat summor till.Blide sa:Vi kan ju utgå ifrån att om du betalar 15-20k för en månads hyra har du blivit ordentligt blåst ;-)seaspray sa:Om man utgår ifrån att man per person betalar runt 15-20k för en månad för att bo och dela med ett par andra
Hur mycket fickpengar bör man ha för en månad tycker du?
Ah, ok! Med en säsong menar du runt 3-4 månader, beroende på?bagge_87 sa:15-20 kostar ju ett säsongs boende =)seaspray sa:Jaha :D Jag har som sagt ingen aning, det är vad jag har läst och vad folk uppskattat summor till.Blide sa:Vi kan ju utgå ifrån att om du betalar 15-20k för en månads hyra har du blivit ordentligt blåst ;-)
beror la på om du ska äta all mat ute å supa ner dig varje kväll, typ helt omöjligt å säga vad det kostar en månad.....
om man bara ska stanna en månad frågan är inte om man tjänar på att köpa ett säsongs kort ändå om man köper tidigt... kostade inte 2 veckor 4400 typ förra sessen ?
första december till sista april bruka säsongsboendena vara mellan så 5 månader....seaspray sa:Ah, ok! Med en säsong menar du runt 3-4 månader, beroende på?bagge_87 sa:15-20 kostar ju ett säsongs boende =)seaspray sa:Jaha :D Jag har som sagt ingen aning, det är vad jag har läst och vad folk uppskattat summor till.
beror la på om du ska äta all mat ute å supa ner dig varje kväll, typ helt omöjligt å säga vad det kostar en månad.....
om man bara ska stanna en månad frågan är inte om man tjänar på att köpa ett säsongs kort ändå om man köper tidigt... kostade inte 2 veckor 4400 typ förra sessen ?
Säg att jag inte alltid ska äta ute, och inte dricka hela tiden - måttligt kan vi sägaVågar du uppskatta?
med flytande franska är det inga problem att få jobbOLIVIAoAMANDA sa:TJENIS!
Vi är två tjejer som vill dra ner i oktober/november. Vi söker jobb och boende. 1 av oss pratar flytande franska. Någon som har tips på någon man kan kontakta därnere innan dess? Hur har ni gått tillväga tidigare säsongare?
Tjingeling
Det är inte särskilt svårt att hitta boende i Chamonix. Googla bara typ "seasonal accommodation chamonix" så kommer det upp massa sidor du kan hitta boende igenom. I cham bor man i sud som är trångt men billigt, med andra ord precis som det ska va.sofiaro sa:Vi är ett gäng på fyra fem stycken som har tänkt göra en säsong i St Anton eller Chamonix i vintervi är mellan 19 och 20 år och ingen av oss har tidigare gjort en skidsäsong. Har kollat runt lite efter boende men insett att vi nog inte har en aning om var vi skall leta. Vi vill heller inte göra en chansning och dra ner utan och leta på plats.
Någon som har tips på hur man skall göra och var man ska leta? Vi har som sagt inte en aning:P
Eller är det rent av någon som skulle kunna tänka sig att hyra ut till oss?
Victorvictor från freeride! tänk om man skulle kunna få hänga med en sån kändis!victorvictor sa:här e ja, jag o jack bauer!