lilldogen
Ny medlem
Chamonix 2010/2011!
Får man kortet hemskickat i brevlådan? 40% off är fina grejerBlidee sa:Köpte liftkortet igår! Nu är det bara att invänta den 30de nov sen kickar vi igång cham 10/11 :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får man kortet hemskickat i brevlådan? 40% off är fina grejerBlidee sa:Köpte liftkortet igår! Nu är det bara att invänta den 30de nov sen kickar vi igång cham 10/11 :D
Som victorvictor säger, går på 5 minuter sen är man 7268kr fattigare.lilldogen sa:Får man kortet hemskickat i brevlådan? 40% off är fina grejerBlidee sa:Köpte liftkortet igår! Nu är det bara att invänta den 30de nov sen kickar vi igång cham 10/11 :D
när jag klickar på order now grejen kommer man ju vidare till en annan sida! bara jag som inte lyckas få den på engelska?Blidee sa:Som victorvictor säger, går på 5 minuter sen är man 7268kr fattigare.lilldogen sa:Får man kortet hemskickat i brevlådan? 40% off är fina grejerBlidee sa:Köpte liftkortet igår! Nu är det bara att invänta den 30de nov sen kickar vi igång cham 10/11 :D
Sundve sa:En säng ledig i lägenhet med 2 st män av årgång 91! Skynda skynda!
emanuel.lundve@gmail.com
????Hallå! Jag är en skidälskande, 20årig tjej som söker boende i Cham from januari.
Har du en ledig säng eller är sugen på att gå samman och kicka ihop något?
Hör av dig!
Over and out/Annie
+1Blide sa:Sundve sa:En säng ledig i lägenhet med 2 st män av årgång 91! Skynda skynda!
emanuel.lundve@gmail.com????Hallå! Jag är en skidälskande, 20årig tjej som söker boende i Cham from januari.
Hör av dig!
Over and out/Annie
Beror på om man beställer från Sportconrad eller inte..SandraJohansson sa:Är det väldigt dyrt med skidor och skidutrustning i cham??
en månad e läääängeJakobe sa:Liftkortet låg i brevlådan idag. Glädje! Dock hade dom, liksom förra året, stavat mitt namn fel men de får väll ändå räknas som ett klart godkänt för å vara Frankrike...
En månad kvar!
jämför på www.sport-conrad.com =) ligger i tyskland så man kan svänga förbi där på vägen ner....SandraJohansson sa:Vi är inte skidnördar, förklara på svenska tackÄr det billigare i Sverige eller någon stans på vägen ner?
Ganska snarlik prisnivå i Cham som i Sverige.SandraJohansson sa:Vi är inte skidnördar, förklara på svenska tackÄr det billigare i Sverige eller någon stans på vägen ner?
+1Hammpus sa:+1Blide sa:Sundve sa:En säng ledig i lägenhet med 2 st män av årgång 91! Skynda skynda!
emanuel.lundve@gmail.com????Hallå! Jag är en skidälskande, 20årig tjej som söker boende i Cham from januari.
Hör av dig!
Over and out/Annie
STS, haha, sikka rövare.Dapr sa:Nu är det ju dock så att jag sitter i ett litet studentrum utan vidare inkomst (och knappt något startkapital att tala om) framöver. Därför tar jag gärna emot tips om vilka hotell, barer eller restauranger nere i Chamonix man kan kontakta! Hörde något om STS så det ska redan kollas upp. Även andra jobb är såklart intressanta, men jag antar att diskare och liknande är lättast att få tag på.
Sen vill jag ju faktiskt åka skidor på det, så ett liftkort skulle sitta som ett smäck! 40% rabatt på köp i November, var det så? Något som också inkluderade Verbier? Fill me in!
Fred
Aight, jag tar dig på ditt ord om STS. Jag bara såg namnet någonstans i tråden. Vet du om något företagsregister över Chamonix att kolla in?Eric_W sa:STS, haha, sikka rövare.Undvik dem!
Liftkort står det om längre upp i tråden: 40% innan 29 nov.
Inkluderar verpan också, om du köper unlimited..
Kolla http://chamonix.com/directory,48,en.htmlDapr sa:Aight, jag tar dig på ditt ord om STS. Jag bara såg namnet någonstans i tråden. Vet du om något företagsregister över Chamonix att kolla in?Eric_W sa:STS, haha, sikka rövare.Undvik dem!
finns en del jobb att kolla på http://www.chamonet.com , men många är mer seriösa jobb som kräver utbildningDapr sa:Aight, jag tar dig på ditt ord om STS. Jag bara såg namnet någonstans i tråden. Vet du om något företagsregister över Chamonix att kolla in?Eric_W sa:STS, haha, sikka rövare.Undvik dem!
Den här sajten är fett bra om man vill hitta alla anonser från Cham, brukar kunna hitta riktigt schysta deals på skidprylar bland annat. http://www.cham74.com/Hammpus sa:finns en del jobb att kolla på http://www.chamonet.com , men många är mer seriösa jobb som kräver utbildningDapr sa:Aight, jag tar dig på ditt ord om STS. Jag bara såg namnet någonstans i tråden. Vet du om något företagsregister över Chamonix att kolla in?Eric_W sa:STS, haha, sikka rövare.Undvik dem!
jag tar också gärna emot tips om ställen man kan ringa eller maila för jobb!