norskn
Ny medlem
Chamonix eller Kanada säsongen 08-09?
Hej! Jag har funderat som tusan och nu är jag trött på det här vanliga Svensson livet med att klockan ringer 06.30, kaffe och ett tråkigt, utmattande jobb till 16.00. Känns som om jag har gått miste om så mkt man kunnat göra i den härliga åldern mellan studenten fram tills nu! (22år)
Så nu har jag bestämt mig att jag tänker sticka från den här smörjan ner till Chamonix eller Kanada för att dels åka bräda, dels jobba, men framför allt, leva som jag borde ha gjort.
Jag söker såklart resekamrater som har tänkt samma sak som jag.
Tänkte att vi några styckna kunde snacka ihop oss, leta boende, jobb och så. Jag har även planer på att sätta ner min fot där ett längre tag än bara en säsong.
Om detta träffar några mitt i prick, så hör gärna av er.
Finns det nån som vet vart man kan kika på jobb i Frankrike, gärna nära chamonix?
Tack för svar!
MVH Fredrik
Så nu har jag bestämt mig att jag tänker sticka från den här smörjan ner till Chamonix eller Kanada för att dels åka bräda, dels jobba, men framför allt, leva som jag borde ha gjort.
Jag söker såklart resekamrater som har tänkt samma sak som jag.
Tänkte att vi några styckna kunde snacka ihop oss, leta boende, jobb och så. Jag har även planer på att sätta ner min fot där ett längre tag än bara en säsong.
Om detta träffar några mitt i prick, så hör gärna av er.
Finns det nån som vet vart man kan kika på jobb i Frankrike, gärna nära chamonix?
Tack för svar!
MVH Fredrik
Senast ändrad: