chamonix i januari?

blond

Ny medlem
chamonix i januari?
Hur e de me snötillgång och åkning i chamonix i början av januari?
Någon som har tips på billigt boende och sätt att ta sig till byn från flygplatsen?

lumpen lovet måste utnyttjas, hellre chamonix än arvidsjaur...
 
chamonix i januari?
I januari brukar det vara kallt och bra med snö. Flyg till Geneve och ta buss eller tåg (?) eller fixa nån som hämtar upp dig för en billig peng..
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp