Chamonix nån?

sebastien

Ny medlem
Chamonix nån?
Tjena vi är ett gäng på 4 grabbar i 20 års ålder som brinner för skidåkningen och alplivet =) Är det nån som ska dela denna sässong med oss i chamonix så hör gärna av er kul att lära känna lite folk =)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp