Chamonix (SNABBA DIG)
Hejsan
Jag har en plats från nu till 24 april bo med 3 andra när backen i chamonix. 23 kvadrat. 3500 - 4000 i månaden.
Du och jag löser penga frågan du och alpservice kontraktet
Hör av dig så kan vi prata närmare och via tele.
david_lindborg@hotmail.com
mvh
Jag har en plats från nu till 24 april bo med 3 andra när backen i chamonix. 23 kvadrat. 3500 - 4000 i månaden.
Du och jag löser penga frågan du och alpservice kontraktet
Hör av dig så kan vi prata närmare och via tele.
david_lindborg@hotmail.com
mvh