Chamonix (SNABBA DIG)

FlikeN

Ny medlem
Chamonix (SNABBA DIG)
Hejsan

Jag har en plats från nu till 24 april bo med 3 andra när backen i chamonix. 23 kvadrat. 3500 - 4000 i månaden.

Du och jag löser penga frågan du och alpservice kontraktet


Hör av dig så kan vi prata närmare och via tele.

david_lindborg@hotmail.com

mvh
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp