Chamonix ! VILKA SKA DIT ?
Tänkte bara kolla rakt av vilka som redan bestämt att dem ska till Chamonix och har fixat lägenhet och bara väntar nu på vintern ??
Jag är väl en av dem tillsammans med polaren Vujic. Tänkte bara om du ska ner kan du/ni skriva en rad om vart ni ska och kanske hur mkt ni betalar i hyra eller hur mkt ni tänkt ha med er ?
Vi har en 2:a i Chamonix Sud med våningssäng och en bäddsoffa. Verkar vara rätt seriöst och för det betalar vi lite under 1000 Euro/mån.
Jag iallafall hade tänkt "ta" med 50 000 sek. Då ska de vara till hyra, mat, festa !!! och kanske en ny bräda.
Lägg gärna till mig på kompislistan eller skriv ett inlägg så hörs vi !
Jag är väl en av dem tillsammans med polaren Vujic. Tänkte bara om du ska ner kan du/ni skriva en rad om vart ni ska och kanske hur mkt ni betalar i hyra eller hur mkt ni tänkt ha med er ?
Vi har en 2:a i Chamonix Sud med våningssäng och en bäddsoffa. Verkar vara rätt seriöst och för det betalar vi lite under 1000 Euro/mån.
Jag iallafall hade tänkt "ta" med 50 000 sek. Då ska de vara till hyra, mat, festa !!! och kanske en ny bräda.
Lägg gärna till mig på kompislistan eller skriv ett inlägg så hörs vi !