Chamonix ! VILKA SKA DIT ?

Yonaz

Ny medlem
Tänkte bara kolla rakt av vilka som redan bestämt att dem ska till Chamonix och har fixat lägenhet och bara väntar nu på vintern ??

Jag är väl en av dem tillsammans med polaren Vujic. Tänkte bara om du ska ner kan du/ni skriva en rad om vart ni ska och kanske hur mkt ni betalar i hyra eller hur mkt ni tänkt ha med er ?

Vi har en 2:a i Chamonix Sud med våningssäng och en bäddsoffa. Verkar vara rätt seriöst och för det betalar vi lite under 1000 Euro/mån.

Jag iallafall hade tänkt "ta" med 50 000 sek. Då ska de vara till hyra, mat, festa !!! och kanske en ny bräda.

Lägg gärna till mig på kompislistan eller skriv ett inlägg så hörs vi !

tja yonaz!
ja å två polare sitter bara å väntar på vintern! fy fan va gott d ska bli, ser ut som vi drar ner direkt efter jul.

kommer bo på sudtorget, och betalar typ lika mycket som ni, kanske lite mer. jag siktara på att ta me mig 40000-50000kr som ska räcka till allt, dvs hyra liftkort käk bärs och en jävla massa festande. sen e d ju alltid kul me nya prylar.. om man märker att d går åt helvete med ekonomin efter ett par månader (vilket d högst sannolikt kommer göra) får man väl spana efter nåt jobb nåra kvällar i veckan..fan allt löser sig ju ändå!

vi ses i vinter!
ha d
/Andreas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp