Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Galet! Inte långt kvar nu! Vi är tre tjejer som åker till Chamonix i Januari eller strax innan nyår och har en plats över i boendet. Hör av er för nu gäller det! :-D
Är intresserad lite beroende på, vart det ligger, bad det kostar och hur länge ni ska vara nere. Tänkte åka ner strax efter nyår jag med. Kan tilläggas att jag är en jävel på att laga mat.
Ring gärna 0709 684 377 eller maila johnr@sverige.nu
Ganska meningslöst att vara en jävel på att laga mat nrä det ända man äter är raviolli och pasta. Men annars är det toppen, kan tillägga att jag också är en jävel på att laga mat
Jag kommer att köra en solo grej och det skulle vara grymmt att teama upp, kommer ner runt nyår och stannar hela säsongen. Hör av er på: ps@sundkommunikation.se
Jag är väldigt intresserad av lägenheten. maila mig på boda8@hotmail.com eller hälsa på mig på jobbet - Musikpunkten i Täby. Gillar du musik så...
//David