Jag var i Chamonix 98/99. Var i kontakt med Alpservice. Svindyrt var det då. Vet inte hur det är nu men det är enkelt att fixa boende där. Vi åkte bara dit utan nånstans att bo. Gå runt på olika "agencys" och fråga efter lägenheter. I början av december borde det inte vara några problem alls.
Om ni inte hittar nånstans att bo första dagarna så kan jag rekomendera vandrarhemmet Chamoniard Volant som ligger 500-1000m från centrum mot Flegere och Argentiere.
//Jocke