Chris Turpin back in da building

Det var inte igår man hörde nåt från den mannen. Senast var i W-ski 106 om jag minns rätt, kanske nån annan som minns om han varit med i nån annan film sen dess?

johan sa:
Här postar du din egen skidfilm inom genren Freeride som du vill ha feedback på.

Regler
- Du får bara lägga upp filmer som du själv gjort och som du vill ha feedback på för att utveckla dina filmkunskaper.
- Länken ska gå direkt till filmen, och du ska inte behöva logga in för att se filmen eller klicka dig fram. (Undantag: Rapidshare)
- Här tillåts bara Freeride filmer. Det finns andra forum för andra typer av filmer:
Jibb filmer
Studsmatte filmer
Övriga amatörfilmer
Trailer till kommersiellfilm

-

Kommentarer
När du kommenterar ett klipp ska du skriva konstruktiv kritik. Förklara VARFÖR filmen är bra/dålig. Du som lägger upp filmen måste även kunna ta emot kritik utan att gå i motattack.

Rubrik
Skriv en tydlig rubrik när du startar en tråd. När du lägger upp en ny film så använden trådens rubrik till att namnge filmen.

[

shitt!! senast ja hört/sett något från honom var ju i hans sjukaste del i filmen Focused!!

synd att inte tripple flat satt!

Senast ändrad:
haha och ändå så ska han tydligen bara ha lekt i parken typ

Han ser så jävla oldschool ut i luften men slänger ändå iväg galna dubblar. Frågan är bara vart han har hållit hus.

Andy_Ojamae sa:
Det var inte igår man hörde nåt från den mannen. Senast var i W-ski 106 om jag minns rätt, kanske nån annan som minns om han varit med i nån annan film sen dess?
senast jag såg något från turpin var i msp's focused, fast det var väl innan w-ski antar jag.
Sjuuukt sweet stil iaf! Mer sånt

Tillbaka
Topp