City parkcity och finger on da trigger !

LANDING

Ny medlem
sha allagoaogla´a !
någon som vet vart man kan köpa filmerna :

city parkcity :-
finger on da trigger :-

, nån som vet om dom är bra?

vill verkligen hitta något ställe där man kan köpa dessa filmer,
helst city parkcity !

/ crippa

yeah

Ny medlem
finger on da trigger är ingen film, däremot är det dom som gjort filmerna moment of truth, one love, state of mind m.m

Senast ändrad:
B

BigAir

Guest
"sha allagoaogla´a" på dig du, har alldrig hört talas om fingret på avtryckar filmerna, men länka gärna om du har en trailer..

OlofM

Ny medlem
Visst är det en snowboardfilm, orkade inte kolla teasern men har sett en förut som jag tror hette så, hehe ;P

Senast ändrad:

ALXX

Ny medlem
http://video.google.com/videoplay?docid=-4712794360451278861&sourceid=docidfeed&hl=en
är de den du menar?

Check out the BRAND NEW Park City Mountain Resort snowboard video teaser! Get the full video starting November 7 in issues of Future Snowboading magazine. Watch for information on the CITY.PARKCITY. premiere on pcride.com after Labor Day weekend.

jag kasnke inte fattar rätt men de verkar ju va en film man får i Future Snowboarding mag.. inte köp film. men jag vet inte
fodt e bra jag har iofs bara sett onelove men den e fet o state of mind verkar grym den oxå

peace

Lindhee

Ny medlem
Fett grym trailer!!! Det är nog att man kan få den gratis me tidningen, men man kan köpa den också. Som "Over it".

Kangarooo

Ny medlem
finger on da trigger var nog en av dem sämsta filmer jag någonsin skådat..
valet är uppenbart..
city parkcity var klart mer professionell. Jag åker inte själv bräda men det var nästan så att jag skulle kunna köpa den filmen iaf.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp