Cocaine!

Cocaine!
Victors sa:
Är det bara jag eller känner ni inte heller av ruseffekten av redbull? Visst, man blir lite lite pigg men inget märkvärdigt liksom. Det är typ som att få en örfil eller ta en kalldusch.
jag känner i princip ingenting, tror de är folk som tror att de ska bli hyper av de, och då blir dem det, precis som hypokondri

Cocaine!
Kan man inte köpa kokain nånstanns ännu eller, vilka affärer tänker sälja den?

Cocaine!
simpyz sa:
KaILe sa:
Victors sa:
Hehe, grattis du har fattat hela grejen med att sponsra duktiga åkare! Tror dock det är många som tycker energidrycker är goda oavsett om åkare är sponsrade av det eller inte.
precis jag dricker heldre en redbull än en cola eller liknande eftersom smaken mer tilltalar mig mer.. visst man betalar väl ca det dubbla för en burk redbull mot en burk cola men sånt får man leva med.. :) dock vill jag att rockstar ska komma in så man får testa den : ) finns ju så sjukt många smaker :)
När jag köper energidryck köper jag för smaken. Det är cepe onödigt att köpa såna där små "shots" med redbull och burn :P:P
Själv tycker jag att energidrycker är jävligt äckligt, några klunkar funkar fint men efter en burk vill man ju ha pengar för att kunna trycka ner en till

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp