colour men´s cargo jacket

colour är, tråkigt nog, ingen bra kvalité. Jag antar att man får vad man betalar för... :'(
Köp en annan jacka, typ orage t.ex. också assnygg.

Tja R-R, Tråkigt att du har haft dålig erfarenhet kvaliteten av COLOUR. Vi arbetar konstant med att utveckla våra produkter och förbättra kvaliteten och försöker därför vara lyhörda på vad våra kunder har för feedback att ge oss. Vi är tacksamma för och premierar all konstruktiv feedback till vår mail på: info@colour-wear.com

Tjena !
Jag lånar tråden lite !

Jag är sugen på en coluor jacka, men stör mig som fan på dom sjukligt fula knapparna som oftast sitter på..
Äre nån som vet ifall dom fyller nån jätte viktigt funktion (ja vet de är väl olika från jacka till jacka) eller går det att ta bort dom ?

Tacksam för svar !

Heeeej hej!

Jag hoppade också in här mitt i allt, hoppas det är okey! :)
Har en fråga om en Clwr jacka och tänkte ni som redan pratade om dem, så "Colour wear Ge jacket/winter 2012" Vad vet ni om den? Tyckte den hade svin fräna färger gul/svart, okey men i alla fall tänkte om den kanske blir för kall att åka snowboard i, någon som är medveten om hur tunn/tjock den är?

Mvh Olivia! :)

Hade en Colour Wear "Parka" förra året. Blev nöjd, betalade inte alls mycket för den. Det enda felet var att knapparna trillade av, en som jag delade boende med hade samma problem. Dock fyllde knapparna ingen som helst funktion och jag brydde mig i allafall inte om ifall de satt där eller inte.

Tänkte köpa en CLWR GE i år, men har ett antal jackor till så kommer använda den mer som streetjacka :-)

Tillbaka
Topp