JagGillarSkidor
Aktiv medlem
cool film:P
vad ska man säga lite dryg i början men ganska cool annars (haha)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har du ingen humor lr???? lolOneOfThePublicEnemys sa:SÅ JÄVLA DÅLIGT ;D så äckligt data gjord :D
jag kan inte heller fatta det. Jag ska typ lära min elefant att göra så.Matfors_boo sa:coool... helt grymm, fatta att elefanter kan göra sådär xD "lol"
näe?JoJannes sa:så jävla animerad
HAHAHAHAHAAHAHAHAH! Du måste verkigen vara vland de 2 roligaste i världen. Vill du vara med på min topplista? dvs freeride:s elitfredrik_p sa:Är det på riktigt? Ser så ut tycker jag.
hahaha !Deespin sa:alla som säger att den där är animerad är ju dumma i huvet,det är omöjligt att animera sådär bra, dock så kanske dom använde linor som dom sen klippte bort på datorn..
men ändå helt sjukt att få en elefant att göra sådär!
ja du jeppenator de ee en fråga vi alla ställer ossjeppenator sa:JÄVLAR VILKEN SKILLAD ELEFANT!.. hur har dom lärt den å hoppa trampolin?
Vet inte om du försöker vara rolig :s Men det står att det är Animerat i eftertexternaDeespin sa:alla som säger att den där är animerad är ju dumma i huvet,det är omöjligt att animera sådär bra, dock så kanske dom använde linor som dom sen klippte bort på datorn..
men ändå helt sjukt att få en elefant att göra sådär!