Coola killar

Coola killar
Eric_W sa:
Till trådskaparen: Skibumsen hittar du på afterskin på C9. Inte i freerides modeforum där det med stor entusiasm och ännu större stavfel diskuteras hurvida Jon Brogan och Tom Wallisch faktiskt har haft oskyddat sex eller inte!

Förövrigt skiter jag fullständigt i hur folk klär sig i backen. Allt jag vet är att jag hatar killen som tracka ner på turister med färgglada overaller ala 80tal tidigare i tråden!
Jag hade fan gjort vad som helst för en sådan!!!
aa visst :) är det nån som vet var man kan köpa en sån overall ;)

Coola killar
Jag är trött på att detta med "stil" tas så hårt.

Härmapor är också störande! När det blir masshysteri och alla ser likadana ut och hävdar att de e "outsiders, rebeller och nytänkande" Det finns alltid nån som var först, ingen kan säga att de är sig själva då de apar efter en stil som de inte kommit på själva.

Coola killar
Mxrider6 sa:
ingen kan säga att de är sig själva då de apar efter en stil som de inte kommit på själva.
hahahahaha. Jag kan med gott samvete säga att det där är något av det dummaste jag någonsin läst på freeride.

Förövrigt så tycker jag att det är lite konstigt att hela tråden började handla om klädstorlek.

Coola killar
cheddar kan vara godare än brieost på burgare, men allar har inte det hemma så kör hälldre uta än vanlig hushållsost...

Tillbaka
Topp