P
paddnacke
Guest
Coola streetkläder
Hey jag undrar om ni vet nått märke som gör snygga streetkläder:p
neeee??ePouzette sa:men jag tror axel e ute efter spons![]()
jag hittar inte att dom har badshorts, typ billabong, Quicksilver osv, surfarshorts om du hajar va ja är ute efter,.. har dom de kan du väll langa en länk..osst sa:www.junkyard.se rea som fan just nu och dom har alla snýgga kläder man behöver typ![]()
kolla på water... men det är ju inte direkt badsäsong än så det är nog inte så konstigt om de inte har några surfshorts nu.alwaysCrash sa:jag hittar inte att dom har badshorts, typ billabong, Quicksilver osv, surfarshorts om du hajar va ja är ute efter,.. har dom de kan du väll langa en länk..osst sa:www.junkyard.se rea som fan just nu och dom har alla snýgga kläder man behöver typ![]()
chilla nu.....Huggybear sa:cheap monday
vadå chilla? jag är ju seriös.philter sa:chilla nu.....Huggybear sa:cheap monday
Helt rätt, tror folk stirrat sig blind på cheap monday som va för några år sedan, nu gör dom galna saker!Huggybear sa:vadå chilla? jag är ju seriös.philter sa:chilla nu.....Huggybear sa:cheap monday
Kan bara sprida till er som verkar ha noll koll på streetfasion, och till er som tror att LRG är det enda rätta:SHuggybear sa:a precis, dom har ju sjukt mkt cleana grejer.
Men du seriöst, läs hur många som skrivit LRG? "LRGLRGLRG XXXXXXXXL" jag tror folk fattat att det är coolt! Försöker bara sprida lite mer saker än bara lrg, så ta tillbaka din sjukt dåliga kommentar nu då jag bara försöker hjälpa!a_ahlnas sa:LRG har snyggast grejjer vahh! och så e de waster!!!nejdå men lrg har mkt sjukt snyggt
hehe, jag menade att du hade rätt när du sa att cheap var cleant.Waster sa:Kan bara sprida till er som verkar ha noll koll på streetfasion, och till er som tror att LRG är det enda rätta:SHuggybear sa:a precis, dom har ju sjukt mkt cleana grejer.
Kolla på calibloggspot så kommer ni kanske ha nån koll nästa gång ni utrycker er!
Självklart, vet inte varför jag citerade ditt inlägg, kom på det efteråt:P haha så va inget menat mot dig:DHuggybear sa:hehe, jag menade att du hade rätt när du sa att cheap var cleant.Waster sa:Kan bara sprida till er som verkar ha noll koll på streetfasion, och till er som tror att LRG är det enda rätta:SHuggybear sa:a precis, dom har ju sjukt mkt cleana grejer.
Kolla på calibloggspot så kommer ni kanske ha nån koll nästa gång ni utrycker er!