Coola streetkläder

• Trådstartare Trådstartare paddnacke
  • Start datum Start datum
Coola streetkläder
osst sa:
www.junkyard.se rea som fan just nu och dom har alla snýgga kläder man behöver typ ;)
jag hittar inte att dom har badshorts, typ billabong, Quicksilver osv, surfarshorts om du hajar va ja är ute efter,.. har dom de kan du väll langa en länk..

Coola streetkläder
alwaysCrash sa:
osst sa:
www.junkyard.se rea som fan just nu och dom har alla snýgga kläder man behöver typ ;)
jag hittar inte att dom har badshorts, typ billabong, Quicksilver osv, surfarshorts om du hajar va ja är ute efter,.. har dom de kan du väll langa en länk..
kolla på water... men det är ju inte direkt badsäsong än så det är nog inte så konstigt om de inte har några surfshorts nu.

Coola streetkläder
kolla www.zoovillage.se
de har ganska mycket kläder till lagom priser ;)
lycka te me köpen o hoppas du hittar nått

Coola streetkläder
Vilcome, burton, oakly och DC!! FFS!! du skall besöka zoovillage också eller gulanstore då hittar du de du letar efter:D

Coola streetkläder
Ni som säger LRG vet ju typ bara det märket haha! Nerds...
Crooks&Castle
Triumvir3
Alife
IceCream
10deep
ossvosvosvosvosvo

Coola streetkläder
Huggybear sa:
a precis, dom har ju sjukt mkt cleana grejer.
Kan bara sprida till er som verkar ha noll koll på streetfasion, och till er som tror att LRG är det enda rätta:S

Kolla på calibloggspot så kommer ni kanske ha nån koll nästa gång ni utrycker er!

Coola streetkläder
LRG har snyggast grejjer vahh! och så e de waster!!! :) nejdå men lrg har mkt sjukt snyggt

Coola streetkläder
a_ahlnas sa:
LRG har snyggast grejjer vahh! och så e de waster!!! :) nejdå men lrg har mkt sjukt snyggt
Men du seriöst, läs hur många som skrivit LRG? "LRGLRGLRG XXXXXXXXL" jag tror folk fattat att det är coolt! Försöker bara sprida lite mer saker än bara lrg, så ta tillbaka din sjukt dåliga kommentar nu då jag bara försöker hjälpa!

Coola streetkläder
Igentligen ville jag inte ens länka detta, men för att bevisa vad riktig streetfasion är så http://caliroots.blogspot.com/

och ni som säger annat borde fan tänka efter, då kan ni inte ens kalla er klädstil street, snarare "kupan"

Coola streetkläder
Huggybear sa:
Waster sa:
Huggybear sa:
a precis, dom har ju sjukt mkt cleana grejer.
Kan bara sprida till er som verkar ha noll koll på streetfasion, och till er som tror att LRG är det enda rätta:S

Kolla på calibloggspot så kommer ni kanske ha nån koll nästa gång ni utrycker er!
hehe, jag menade att du hade rätt när du sa att cheap var cleant.
Självklart, vet inte varför jag citerade ditt inlägg, kom på det efteråt:P haha så va inget menat mot dig:D

Coola streetkläder
Dubster har ju en fett clean kollektion nu också, riktigt G. Sen så vill jag tipsa om Warp och Crazy Creek som också kommer stort. sen blir jag nog tvungen att neka er okunniga som tipsar om LRG och Cheap Monday för the net big thing kommer bli Point Zero...Så det så nu vet ni var ni såg det först...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp